zondag 2 december 2012

Dit is eens maar.... Blogje op verzoek.


Ik zal deze blog kort houden, niet te veel tekst zal ik maar zeggen. Er zijn meerdere mensen die mij de laatste tijd benaderen of ze ook iets kunnen bijdragen of dat het makkelijker gemaakt kan worden om een bijdrage te leveren.
Zelf vind ik dat lastig, hoewel ik in een eerder blog meld dat schooien voor een specifiek doel mij best goed afgaat. En ach, kinderen en geven dat combineert lekker. Wat is er onschuldiger dan een kind, of zoals wijlen Alberti zong:" een glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft". Hoe eenvoudig kan het zijn deze tekst om te buigen naar: ".... doet je beseffen dat je geeft". En heb je die ervaring ook dat geven zonder voorwaarden fijn is, geven omdat jijzelf dit leuk vindt om te doen, geven niet voor jezelf maar omdat je geeft om die ander.

Wel er zijn meerdere wijze waarop jij ons initiatief zou kunnen steunen:
  • Je kunt meedoen met de Heldenrace, deze wordt gehouden in het Amsterdamse Bos, op 09 juni 2013. Loop je zes/6 kilometer mee voor GetOn. Je hebt slechts 200 euro aan sponsor-geld nodig om mee te kunnen doen. Meld je aan via info@stichtinggeton.nl. Heb je een vraag over je deelname gebruik dan ook dit mail adres. Denk je jeetje waar haal ik 200 euro vandaan. Uit onderzoek blijkt dat mensen, jouw collega's, liever hebben dat hun bedrijf geld geeft aan een goed doel dan aan weer zo'n kerstcadeau waar je weinig aan hebt. Vraag je werkgever om het bedrag van jouw pakket nu hiervoor te bestemmen. Wie weet hoeveel collega's je op korte termijn nog mee krijgt. Of je geeft een deel van je dertiende maand of je.... ach zoveel mogelijkheden vul zelf maar in.
  • Je kunt ook via de Chip-In op mijn blog bijdragen, wel een gedoe maar als je dit proces met je creditcard doorloopt, maak je veel kinderen blij. En de betaling is gegarandeerd veilig. Dus geen internet boefjes die je gegevens kunnen jatten.
  • Je kunt ook direct op de Nederlandse rekening van GetOn een bedrag storten. Ik ben me bewust dat die website niet bepaald makkelijk in gebruik is. Daar wordt aan gewerkt maar wacht daar niet op, stort je bedrag op ABN 62.94.46.970 ten name van Stichting GetOn te Almere.
  • Wil jij jezelf overtuigen of je mee doet volg dan GetOn Foundation op Facebook, klik "like" aan en blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en feiten. 
  • Een van de mensen stuurde mij dit filmpje wie weet is dit dat laatste duwtje zo meldt hij: http://www.youtube.com/watch?v=s6QTEeNXZGo
  • Lees de nieuwsbrief van GetOn en laat de tekst je overtuigen dat met jouw euro werkelijk directe en fantastische resultaten worden geboekt. En niet, maar dan ook letterlijk geen cent, ook niet achter de komma, blijft aan die strijkstok hangen. Elke bijdrage gaat helemaal, een op een naar jouw doel. En je verandert er enorm veel mee, een glimlach van geluk. Dikke kus en veel plezier.

Geen opmerkingen: